Vaše firma je už výrazně silnější káva!
Na trhu máte svojí vybudovanou pozici a témata typu investice, marketing, propagace a mediální reklama jsou vám vlastní. Všechno tak nějak jede, ale nikde není napsáno, že se dá dělat víc. Ať chcete nebo ne, rutina a stereotyp je nasnadě. Stejný styl, stejná média, po léta podobný vizuální styl a reklama. Možná by to chtělo, podívat se na to, co lidé vidí a slyší do hloubky, přemýšlet více o jejich potřebách, rozhodování a motivaci. Monitorovat konkurenční aktivity a připravit si lepší pozici. Provázat média a hledat i nové věci pro podporu produktů a vztahů, vylepšovat. Nebát se jít dál. Větší rozpočet láká zástupce médií. Jste více na očích a nabídky se jen hrnou. Což takhle mít plán, pevně stanovená pravidla a volat do médií z vlastních potřeb, ne jejich. Podnikání musí mít jasnou vizi a musí neustále inovovat. To platí i v reklamě a médiích…
Firma je jako herec na jevišti
Jediné, o co vám ve vašem byznysu musí jít je, být lepší firma. Nízkou cenou toho nikdo nikdy nedosáhl a když, tak jen krátkodobě. Musíte mít dobrou ideu a tu dostat lidem do hlavy. Idea je základní odlišnost, která má pro vašeho zákazníka zásadní význam. Nejde jen o jeho peníze, ale o jeho hlavu. V ní se totiž odehrává vaše představení a záleží jen na vaší přípravě a výkonu, kterému na konci musí zákazník zatleskat a opakovaně vás vyzývat k návratu na jeviště. A když bude vaši hru doporučovat svým známým, máte o publikum postaráno.
Něco k zamyšlení
-
Představte si nějakou značku, kterou si kupujete.
-
Jak byste jí charakterizovali maximálně 5 slovy?
-
Proč si jí kupujete a dáváte jí přednost?
-
Co by vás přesvědčilo, kupovat si jinou značku?
Právě jste si odpověděli na vlastní důvody.
A co důvody vašich zákazníků? Znáte je?
Budeme pracovat na co nejúčinněji komunikaci s vašimi zákazníky.
Najdeme způsob, jak je co nejvíce ovlivnit ve váš prospěch.
Dáme vašemu podnikání příběh
Příběh je klíč k zapamatování a vytvoření představy o vaší značce. Výhradně o vaší značce. Nestačí mít ale jen dobrou ideu (kolik dobrých firem už neexistuje), ale vymyslet k ní strategii a taktiku. Jasná, srozumitelná, přínosná, výhodná značka s budoucností. Zákazník musí mít tisíc důvodů, si vás oblíbit a dlouhodobě kupovat. Média a celková komunikace firmy jdou ruku v ruce s vaší ideou. Naplánujeme vše kompletně podle vašeho příběhu a uděláme z vaší firmy hvězdu trhu.
Neděláme pouhou reklamu, ale děláme komunikaci! Neděláme pouhou reklamu, ale měníme myšlení lidí. Odlišujeme značky našich klientů tak, aby si o nich jejich zákazníci mysleli to, co si mají myslet a nakupovali. A ono to skutečně funguje…