Zajištění kompletní komunikace
Práce agentury spočívá ve vytvoření takové komunikace společnosti, aby dosáhla k její cílové skupině a měla takovou sílu, aby ji podle potřeb firmy ovlivnila. Pracujeme především pro menší a střední firmy, které potřebují najít svojí primární odlišnost na konkurenčním trhu a potřebují sestavit účinnou argumentaci pro svojí prezentaci a prodej. Na základě určitých poznatků o tržním prostředí firmy, jsme schopni sestavit komunikační a mediální plán, jak se na trhu lépe prosadit. Nástrojů, jak to udělat je v dnešní době nepřeberné množství a protože každá firma má různé potřeby, různou kvalitu, různé typy zákazníků a pohybuje se v různém konkurenčním prostředí, nelze nic dělat podle nějaké předlohy.
Hlavní části, které řešíme v rámci kompletní komunikace
O firmě, značce, lidech a prodeji
Dát vaší firmě a značce punc jedinečnosti a ten pak vhodně dostat do hlavy zákazníkům.
Zajímat se o své zákazníky, znát jejich problémy a potřeby a nabízet řešení, která mají pro obě strany význam.
Zvážit a naplánovat možnosti komplexní komunikace, sestavit veškeré mediální i nemediální styly oslovení zákazníků, a ty začít realizovat…
Vidět očima zákazníka. Kromě faktů, vytvořit soubor argumentů, které přesně odpovídají jeho potřebám.
Rozšířit si znalosti o principu fungování konkurentů, vědět, očekávat, reagovat a tím oslovovat zákazníka lépe.
Oslovit prostřednictvím standardních i specifických médií co nejefektivněji a co nejlevněji váš trh a přesvědčit ho, aby vás opakovaně kupoval…
Highlight:
Mít plán, vidět dopředu, poznat svoje kvality, mít dobrou argumentaci, pochopit své zákazníky, přizpůsobit jim nabídku, znát svojí konkurenci, být vepředu, posunout se…
Pokud se dohodneme na tom, že pro vás budeme zajišťovat komunikaci firmy jako komplexní službu, znamená to, že budeme společně mluvit o všem, co zákazník vidí, slyší a vnímá. Zjišťovat, popisovat, hledat, sestavovat, přemýšlet a tvořit, někdy i “mořit.” Vše je společná práce. A z těchto podkladů pak vytvoříme taktiku, jak obsah co nejlépe dostat k zákazníkům.
Mediální reklama (ATL, nadlinky)
Některé firmy potřebují zajistit pouze mediální stránku. Proto jsme zde, abychom vám naplánovali optimální kombinaci napříč mediálním spektrem a postarali se o to, aby vaše mediální investice měla smysl a oslovila co nejblíže vaše zákazníky, nebo obchodní partnery. Někdy je důležitá masovost, někdy naopak úzké cílení, velmi rozhoduje obsahová náplň, kreativita a nápad, dále nasazení, které může být pouze v určitých obdobích, nebo nebo může mít naopak charakter dlouhodobé a kontinuální kampaně. Vše je velmi variabilní a vyžaduje osobní přístup a detailní plánování. Velmi důležité je média dobře provázat a načasovat, protože každé médium oslovuje svoje publikum jiným způsobem a samostatně nikdy nedokáže fungovat tak, aby pokrylo veškeré potřeby firmy z hlediska komplexní mediální komunikace.
Hlavní části, které zajišťujeme v rámci mediání komunikace
Lets meet our stunning services
Highlight:
Média mají řád, jsou plánovaná, optimálně vyvážena, mají jednotný obsah, doplňují se a tvoří ucelený systém.
O mediální část vaší firmy se v plné míře postaráme. Naplánujeme média v optimální kombinaci, vytvoříme grafiku, spoty a další potřebné výstupy, založené na rozumné kreativě, která prodává a ne pouze zaujme.
Nemediální reklama (BTL, podlinky)
Do propagace firmy zahrnujeme i určité nemediálních aktivity, které jsou zajímavé pro svou netradiční formu. Některé varianty nemediálního oslovování zákazníků jistě znáte. Patří mezi ně například výstavy, veletrhy, večírky a rauty, semináře, eventy, soutěže, různé podpory prodeje, streetové akce, rozesílání materiálů atp. Vymýšlíme je cíleně pro konkrétní skupiny zákazníků a principem je, aby si mohli tito lidé produkt lidově řečeno “osahat, ochutnat, vyzkoušet a vlastně odejít s nějakým zážitkem, informací, nebo motivací pro nákup značky.” V komunikaci značky hrají tyto aktivity významnou roli. Jsou zaměřeny na přímý kontakt s konkrétními klienty, zákazníky a obchodními partnery, především na ty osoby, které mají podstatný vliv na prodej, nebo nákup vašeho produktu.
Pohodlně se posaďte, zábava může začít…
Hlavní části, které zajišťujeme mimo média
Lets meet our stunning services
Highlight:
Nestandardní oslovení, osobní vazby, podpora prodejů, zážitky a emoce, osobní setkání, informace, loajalita.
V této části komunikace můžeme velmi dobře podpořit média a připravit osobnější vazbu s cílovým zákazníkem. Na rozdíl od mediální reklamy, která zasahuje masy, můžeme zde oslovovat přímo vaše zákazníky a hledat konkrétní způsoby, jak přizpůsobit osobní nabídku, nebo značku jiným způsobem.
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 0
- 1
- 2
- 0
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 0
- 0
- 1
- 2
- 3
- 0
- 1
- 2
- 3
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 0
- 1
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 0
- 1
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 0
- 1
- 2
- 0
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 0
- 1
- 2
- 3
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 0
- 1
- 2
- 0
- 1
- 0
- 1
- 0
- 1
- 2
- 0
- 1
- 0
- 1