Jaká jste firma?

service-image

Pro živnostníky a firmičky

Co potřebuje vaše podnikání?

S největší pravděpodobností budete potřebovat vytvořit základní grafické materiály, jako jsou vizitky, brožurky, letáčky, označit si provozovnu, dodat plachtu, polepit auto, nějaké reklamní předměty typu tužka a kalendář. Budete potřebovat nový web, nebo upravit ten původní. V obchodu, budete chtít navazovat nové vztahy s dodavateli, nebo si udržovat stávající. Budete chtít najít nové odběratele a zákazníky. Konkurence nebude malá a dá se navíc předpokládat, že se výrazně od sebe neodlišuje. Často rozhoduje cena. Možná budete chtít i nějakou inzerci v tisku, nebo na internetu. Ač se to nezdá, i vy můžete přemýšlet, jak podnikání uchopit jinak a jak se ukázat lépe. Kde bude vidět, že jste nad vším přemýšleli a nabídli stejnou službu, ale s lepším servisem a přístupem. I malá firma, může být lepší, než všechny ostatní stejně velké…

service-image

Pro menší firmy

Výborně a gratulujeme!

Pravděpodobně vám podnikání skvěle funguje a stali jste se z živnostníka firmou. Vaším cílem je perfektní vizáž, skvělé povědomí, lepší tržní zacílení, loajální zákazníci. Protože svádíte boj se sofistikovanějšími a většími konkurenty, je třeba začít dělat i určitou marketingovou část, dobře popsat a zmapovat trh, najít vlastí výhody a používat správnou argumentaci. Detailní strategie a taktika je již na místě. V médiích už neobstojíte jen s nějakou občasnou inzercí ve slevě. Po zkušenostech víte, že peníze do médií a reklamy jsou poměrně vrtkavé a že bez promyšlené logiky a plánování je to loterie. Proč to tedy neuchopit lépe a nemít ze svých peněz hlavně užitek? Pojďme se sejít a můžeme se společně poradit, jak vaše podnikání v mediálním marketingu a médiích vlastních posunout a mít vše dobře nastaveno. Zavolejte nám, budeme se těšit…

service-image

Pro střední firmy

Vaše firma je už výrazně silnější káva!

Na trhu máte svojí vybudovanou pozici a témata typu investice, marketing, propagace a mediální reklama jsou vám vlastní. Všechno tak nějak jede, ale nikde není napsáno, že se dá dělat víc. Ať chcete nebo ne, rutina a stereotyp je nasnadě. Stejný styl, stejná média, po léta podobný vizuální styl a reklama. Možná by to chtělo, podívat se na to, co lidé vidí a slyší do hloubky, přemýšlet více o jejich potřebách, rozhodování a motivaci. Monitorovat konkurenční aktivity a připravit si lepší pozici. Provázat média a hledat i nové věci pro podporu produktů a vztahů, vylepšovat. Nebát se jít dál. Větší rozpočet láká zástupce médií. Jste více na očích a nabídky se jen hrnou. Což takhle mít plán, pevně stanovená pravidla a volat do médií z vlastních potřeb, ne jejich. Podnikání musí mít jasnou vizi a musí neustále inovovat. To platí i v reklamě a médiích…

Sežer, nebo budeš sežrán!

Podnikání je někdy jako kudlanka. Ze začátku je to partner, který vás ale nakonec může i sežrat.
Vyplatí se, neustále hledat cesty, jak se na trhu lépe prosadit. Vždycky je co zlepšovat, ať je vaše firma velká, nebo malá, nahoře, nebo dole.
Zavolejte nám…

Poslední příspěvky blogu

Chceme se trefit do vaší chuti, proto potřebujeme vědět, jaké koláčky (cookies) máte rádi. Co jsou cookies?

Cookie (anglicky koláček) je malé malé množství dat, která se uloží do vašeho prohlížeče. Cookies si pamatují co máte rádi a co ne a při další návštěvě našeho webu vám zjednoduší prohlížení. Například pamatují si vyplněný formulář, hesla, uživatelské předvolby a podobně.

Zavřít