Výborně a gratulujeme!
Pravděpodobně vám podnikání skvěle funguje a stali jste se z živnostníka firmou. Vaším cílem je perfektní vizáž, skvělé povědomí, lepší tržní zacílení, loajální zákazníci. Protože svádíte boj se sofistikovanějšími a většími konkurenty, je třeba začít dělat i určitou marketingovou část, dobře popsat a zmapovat trh, najít vlastí výhody a používat správnou argumentaci. Detailní strategie a taktika je již na místě. V médiích už neobstojíte jen s nějakou občasnou inzercí ve slevě. Po zkušenostech víte, že peníze do médií a reklamy jsou poměrně vrtkavé a že bez promyšlené logiky a plánování je to loterie. Proč to tedy neuchopit lépe a nemít ze svých peněz hlavně užitek? Pojďme se sejít a můžeme se společně poradit, jak vaše podnikání v mediálním marketingu a médiích vlastních posunout a mít vše dobře nastaveno. Zavolejte nám, budeme se těšit…
Jaký je přínos agentury do vašeho podnikání...
Pálí vám to? Vyzkoušejte si malý test a možná budete překvapeni..
Představte si, že společně tvoříme inzerát do novin, kde chcete svému zákazníkovi prodat svůj produkt. My váš produkt „nafotíme“ a dále po vás budeme vyžadovat texty do inzerátu. Zamyslete se a napište na papír veškeré argumenty, které používáte tak, abyste ovlivnili svého zákazníka. Buďte k sobě poctiví a dále pokračujte, až napíšete vše, na co si vzpomenete…
-
Našli jste alespoň 10 argumentů?
-
Škrtněte všechna, i podobná slova typu: kvalitní a nízká cena!
-
Škrtněte vše, co je podobné tomu, co používá konkurence ve své propagaci!
-
Škrtněte vše, co je velmi obecné a nenabízí výhodu konkrétnímu zákazníkovi!
-
Dejte si do kroužku, co vám zbylo!
Upřímně, koupili byste si vás?
Byly vaše zbylé argumenty silné? Budeme tedy ladit, pilovat a hledat další.
Myslíte si, že nebyly? Vezmeme vše od základu a najdeme ty, které prodávají.
Posunout podnikání, naplánovat a provázat média
Měli bychom mít znalosti o tom, jak vaše firma funguje, jaká je současnost a jaké máte představy o budoucnosti, kam se chcete dostat, co chcete změnit a jak to chcete změnit. Dále, jaká je úroveň značky, jak se vám daří ji prodávat, co si o ní myslí cílové skupiny, jak je rozdělujete a jakou formou je oslovujete, jak si stojí v konkurenčním prostředí a kde se s konkurencí střetáváte, kde vám ubírá a kde máte navrch. Jaké máte rozpočty, jaká využíváte média ke své propagaci a jakou formu oslovování celkově preferujete, co vám funguje a co vlastně ne. Otázek tohoto typu je logicky více a potřebujeme na ně odpovědi. A na základě nich vám můžeme sestavit nejen strategii, ale především taktiku, která by měla více prodávat.