Střední firmy

Image

Vaše firma je už výrazně silnější káva!

Na trhu máte svojí vybudovanou pozici a témata typu investice, marketing, propagace a mediální reklama jsou vám vlastní. Všechno tak nějak jede, ale nikde není napsáno, že se dá dělat víc. Ať chcete nebo ne, rutina a stereotyp je nasnadě. Stejný styl, stejná média, po léta podobný vizuální styl a reklama. Možná by to chtělo, podívat se na to, co lidé vidí a slyší do hloubky, přemýšlet více o jejich potřebách, rozhodování a motivaci. Monitorovat konkurenční aktivity a připravit si lepší pozici. Provázat média a hledat i nové věci pro podporu produktů a vztahů, vylepšovat. Nebát se jít dál. Větší rozpočet láká zástupce médií. Jste více na očích a nabídky se jen hrnou. Což takhle mít plán, pevně stanovená pravidla a volat do médií z vlastních potřeb, ne jejich. Podnikání musí mít jasnou vizi a musí neustále inovovat. To platí i v reklamě a médiích…

Firma je jako herec na jevišti

Jediné, o co vám ve vašem byznysu musí jít je, být lepší firma. Nízkou cenou toho nikdo nikdy nedosáhl a když, tak jen krátkodobě. Musíte mít dobrou ideu a tu dostat lidem do hlavy. Idea je základní odlišnost, která má pro vašeho zákazníka zásadní význam. Nejde jen o jeho peníze, ale o jeho hlavu. V ní se totiž odehrává vaše představení a záleží jen na vaší přípravě a výkonu, kterému na konci musí zákazník zatleskat a opakovaně vás vyzývat k návratu na jeviště. A když bude vaši hru doporučovat svým známým, máte o publikum postaráno.

Něco k zamyšlení

  1. Představte si nějakou značku, kterou si kupujete.

  2. Jak byste jí charakterizovali maximálně 5 slovy?

  3. Proč si jí kupujete a dáváte jí přednost?

  4. Co by vás přesvědčilo, kupovat si jinou značku?

Právě jste si odpověděli na vlastní důvody.

A co důvody vašich zákazníků? Znáte je?

Budeme pracovat na co nejúčinněji komunikaci s vašimi zákazníky.
Najdeme způsob, jak je co nejvíce ovlivnit ve váš prospěch.

Dáme vašemu podnikání příběh

Příběh je klíč k zapamatování a vytvoření představy o vaší značce. Výhradně o vaší značce. Nestačí mít ale jen dobrou ideu (kolik dobrých firem už neexistuje), ale vymyslet k ní strategii a taktiku. Jasná, srozumitelná, přínosná, výhodná značka s budoucností. Zákazník musí mít tisíc důvodů, si vás oblíbit a dlouhodobě kupovat. Média a celková komunikace firmy jdou ruku v ruce s vaší ideou. Naplánujeme vše kompletně podle vašeho příběhu a uděláme z vaší firmy hvězdu trhu.

Neděláme pouhou reklamu, ale děláme komunikaci! Neděláme pouhou reklamu, ale měníme myšlení lidí. Odlišujeme značky našich klientů tak, aby si o nich jejich zákazníci mysleli to, co si mají myslet a nakupovali. A ono to skutečně funguje…

Stále je co zlepšovat, stále je na čem pracovat. Žádná firma nesmí zůstat stát v šedi stereotypu.

Image

O vaší firmě a značce

Úroveň vaší značky, její hodnotu a vnímání můžeme přímo ovlivnit. To, co držíte v ruce je potřeba neustále kultivovat a připomínat. Hledáme unikátnost a přínos pro jednotlivé cílové skupiny. Pracujeme na tom, aby obecná povaha slova ZNAČKA měla konkrétní podobu s jasně identifikovatelnými rysy.
Abyste mohli prodávat s takzvanou PŘIRÁŽKOU ZA ZNAČKU, musíme společně přijít na to, jak trefně říkat to, za co jsou zákazníci ochotni zaplatit. Odmyslete si majetek – za kolik byste reálně prodali vaše logo?

Komunikace značky a mediální koncepce

Značky musí opakovaně atakovat hlavy těch, kteří mají utrácet. A musí je hlavně ovlivňovat, aby utráceli. Stojí to ale mraky peněz a úsilí. V tom vám můžeme pomoci. Je to o nápadu, který prodává, o sestavení mediálního jídelníčku a nakonec i těch aktivit, které nemají s médii nic společného, a přesto velmi dobře ovlivňují. Ale všechno musí do sebe perfektně zapadat a pomáhat si. A to je náš byznys. Neuděláme pro vás jen nějakou reklamu, ale vytvoříme fungující a komplexní komunikaci.

Chceme se trefit do vaší chuti, proto potřebujeme vědět, jaké koláčky (cookies) máte rádi. Co jsou cookies?

Cookie (anglicky koláček) je malé malé množství dat, která se uloží do vašeho prohlížeče. Cookies si pamatují co máte rádi a co ne a při další návštěvě našeho webu vám zjednoduší prohlížení. Například pamatují si vyplněný formulář, hesla, uživatelské předvolby a podobně.

Zavřít